Dunlop Europe esitles uut universaalrehvi RoadSmart III

Dunlop RoadSmart III

Dunlop Europe toob turule uue universaalrehvi RoadSmart III, mille juhitavus ja haarduvus kuival teel ületab nelja konkurendi keskmist tulemust 10 protsendiga**. Rehv tuleb müügile 16 erinevas mõõdus.

Rehvi arendati põhjalikult Dunlopi Euroopa motoarenduskeskuses Prantsusmaal, mille tulemusena on uus rehv erakordselt vastupidav – sõltumatute testiandmete järgi ületab rehvi läbisõidu potensiaal peamiste konkurentide keskmise lausa 82 protsendiga*. Rehvil on head juhitavuse ja haarduvuse näitajad nii kuival kui märjal teel.

Rehvi RoadSmart III muljetavaldavad testitulemused on saavutatud peamiselt tänu neljale tehnoloogilisele uuendusele.

Uuenduslik turvisemuster
Rehvil on uus täiustatud soonenurkadega turvisemuster. Soonenurgad aitavad optimeerida turvise jäikust, tagades võrdse kulumise, et rehvi sooritusvõime püsiks kogu rehvi kasutusea jooksul kõrgel tasemel.

Unikaalne põimuvate soontega turvis (iGT)

Uudne turvise disain tagab vee kiire ja tõhusa eemaldamise, et haarduvus ja juhitavus ei väheneks isegi siis, kui rehv on kulunud. Sellise rehvimustriga juhitakse vett ära tõhusamalt kui varasema mudeli puhul, ning seda eriti suurematel kiirustel.

Nanotehnoloogial põhinev uue põlvkonna rehvisegu

Parima rehvisegu leidmiseks testiti 53 erinevat segu, et leida täiuslik kombinatsioon külgede ja keskosa vahel.

Täiustatud MultiTread rehvisegu on eriti kulumiskindel ja sisaldab kolme polümeeri segu, mida on täiustatud kõrge dispersiooniga ränidioksiidi nanoosakestega. Selline rehvisegu suurendab läbisõitu, parandades samas märkimisväärselt rehvi haarduvust märjal teel. Rehv on madalatel temperatuuridel paindlikum, suurendades juhi kindlustunnet. Keskosa rehvisegu põhineb pikemal polümeeril. mis suurendab rehvi nakkuvust.

Uudne viskooskihtidest karkass ja esiprofiil

Rehvil on viskooskihtidest karkass, mis suurendab rehvi juhitavust ning ühtlustab kuluvust kogu rehvi ulatuses, aidates märkimisväärselt suurendada rehvi läbisõitu. Lisaks lühendab selline karkassi disain rehvi soojenemisaega, mis ühtlustab külma ja sooja ilmaga vajalikku roolimisjõudu.

RoadSmart III rehvid tulevad turule 16 mõõdus. Kahes põhimõõdus tagarehvide – 180/55ZR17 ja 190/55ZR17 – puhul on võimalik valida erinevate konstruktsioonide vahel, kas standardse tagarehvi, mis sobib rasketele GT ratastele ja keskmise kaaluga mootorratastele, või SP (Sport) variandi, mis sobib kergematele ratastele ja sportratastele.

Dunlop Europe Moto turundusjuht Andy Marfleet selgitas kui olulised on sellised uuendused universaalrehvide kategoorias. “Universaalrehv peab olema suurepärase sooritusvõimega kogu rehvi kasutusea. Sõltumatu test on näidanud, et RoadSmart III edestab konkurente haarduvuse ja juhitavusega kuival teel ning on ka suurepäraste läbisõidu näitajatega,“ rääkis Marfleet.

F/R Mõõtmed, koormus ja kiirus Versioon
F 110/80R18 58V TL
F 110/80R19 59V TL
F 120/70ZR17 (58W) TL
F 120/70ZR18 (59W) TL
F 120/70ZR19 (60W) TL
F 130/70ZR17 (62W) TL
R 140/70R18 67V TL
R 150/70R17 69V TL
R 150/70ZR17 (69W) TL
R 160/60ZR17 (69W) TL
R 160/70ZR17 (73W) TL
R 170/60ZR17 (72W) TL
R 170/60ZR18 (73W) TL
R 180/55ZR17 (73W) TL
R 180/55ZR17 (73W) TL SP “SP”
R 190/50ZR17 (73W) TL
R 190/55ZR17 (75W) TL
R 190/55ZR17 (75W) TL SP “SP”

Dunlop Europe
Dunlop on üks maailma juhtivaid tippklassi luksus- ja sportautorehvide (HP ja UHP) tootjaid, kes on võitnud motospordimaailmas säravaid tiitleid. Dunlop Europe on tehniline partner järgmistele meeskondadele: kestvussõidus Suzuki Endurance Race Team, Honda Racing ja GMT94, MXGP-klassis Kawasaki ja Team HRC, ning ametlik rehvitarnija FIM-i Moto2 ja Moto3 klassi maailmameistrivõistlustel. Dunlop on kasutanud võidusõiduradadel saadud kogemusi igapäevasõiduks mõeldud rehvide tehnoloogiliste uuenduste jaoks.

Dunlop Europe’i rehvidega võideti esimesed 500cc klassi mootorrataste maailmameistrivõistlused 1949. aastal ning Dunlop Europe valitses sarja ka järgmiste aastakümnete jooksul. 1991. aastal võitis Dunlop Europe’i rehvidega varustatud mootorratas esimese kolmest üksteisele järgnenud Superbike’i MM-tiitlist ja 2008. aastal tõi Marco Simoncelli Dunlop Europe’ile 200. järjestikuse 250cc GP-võidu. Selles sarjas on Dunlop Europe olnud võidukas 17 maailmameistrivõistlustel. 2010. aastal sai Dunlop Moto2 klassi ja 2012. aastal ka Moto3 klassi ainsaks rehvitarnijaks ja partnerlust Dornaga Moto2 ja Moto 3 klassi võidusõitude varustamiseks rehvidega uuendati ka 2015. aastaks ja järgmisteks hooaegadeks.

Dunlop Europe’i meeskonnad ja sõitjad on valitsenud ka kestvussõite. Alates 2002. aastast on 12 kestvussõidu maailmameistritiitlist 10 võidetud Dunlop Europe’i rehvidega. Ka John McGuinness on saanud kõik oma Mani saare TT-võistluste võidud just nende rehvidega. Dunlop Europe on niisiis võitnud kõik suurimad mootorrattavõidusõitude auhinnad GP maailmameistrivõistlustest Mani saare TT-võidusõiduni ning Superbike- ja Supersport-klassi maailmameistrivõistlustest kestvussõidu maailmameistrivõistlusteni. Samuti on Dunlop saavutanud üleüldist edu motokrossis ja muudel maastikusõiduvõistlustel.

Dunlop Europe’i uusimad maanteerehvid kuuluvad paljude juhtivate tootjate – Honda, Kawasaki, KTM, Ducati, Yamaha, Harley-Davidson ja Suzuki – mootorrataste standardvarustusse.

Lisainfot Dunlopi kohta saab veebilehelt: www.dunlop.eu või Twitteris @DunlopMoto.

Viited:
* Mustrisügavuse juures 1,6mm, mis on Saksamaal seadusega ette nähtud miinimumnõue. Võrreldes 3 peamise konkurendi Sport Touring Radiali segmendi toodete (Michelin Pilot Road 4, Bridgestone T30 Evo, Pirelli Angel GT) keskmise tulemusega. Testid viis 2015. aasta novembris läbi Motorrad Test CenterGoodyear Dunlopi tellimusel. Rehvimõõt: esirehv 120/70ZR17 ja tagarehv 180/55ZR17. Testimisel kasutatud mootorratas: Yamaha FJR 1300A; maanteetestid toimusid mitmesuguse pinnakattega teedel Hispaanias Almeria lähedal.
** Võrreldes 4 peamise konkurendi Sport Touring Radiali segmendi toodete (Michelin Pilot Road 4, Bridgestone T30 Evo, Pirelli Angel GT ja Metzeler Roadtec Z8 MO) keskmise tulemusega. Testid viis 2016. aasta jaanuaris läbi Motorrad Test CenterGoodyear Dunlopi tellimusel. Rehvimõõt: esirehv 120/70ZR17 ja tagarehv 180/55ZR17. Testis kasutatud mootorratas: Yamaha FJR 1300A; testimine toimus Goodyear Dunlopi Mirevali testirajal Prantsusmaal.