hannes_soomer_jerez_2016

Hannes Soomeril jäi Jerezis punktikohast pisut puudu

Pühapäeval, 17. oktoobril sõideti Jerezi ringrajal MM-võistluste viimasel etapil klassis World Supersport jäi suurte lootustega starti läinud Hannes Soomeril punktikoht napilt realiseerimata.

Etapp kirjutas end suurte tähtedega motospordi ajalukku. Selle võitis Kenan Sofuoglu, kes kindlustas endale juba viienda maailmameistritiitli. Hispaania etapp oli väga edukas ka Kallio Racingu sõitjatele, sest Niki Tuuli heitles värske viiekordse maailmameistriga esikoha pärast ja pidi seekord alla vanduma vaid napima kogemustepagasi tõttu.
Hannes Soomer läks starti samuti suurte ootustega, kuid muutunud ilmaolude tõttu jäid need seekord realiseerimata ja Hannest jäi viimasest punktikohast sõidu lõppedes lahutama 4 kohta. 17ndalt stardikohalt alustanud Soomeril õnnestus esimeste ringide rüsinast taas terve nahaga läbi pääseda ja lõpetada Jerezi etapp 19. kohaga.

“Läksime peale suurte ootustega, aga täna ma rattaga lõplikult sina peale ei saanud,” nentis Hannes peale võistlust. “Kasutasime samasuguseid seadeid nagu eilegi, aga täna oli rajakate nii palju soojem, et esiratas kaotas eilsel sõidujoonel kiiresti pidamise ja uut joont otsides tegin ka ise sõiduvigu ja vajusin joonelt välja. Kõike arvesse võttes on saavutaud koht üsna hea tulemus, aga stabiilsuse nimel tuleb veel kõvasti tööd teha. Õnneks olen ma tippmeeskonnas ja areng saab minna vaid ülesmäge.”

Meeldetuletuseks – Kallio Racing on MM-areenil alles kollanoka staatuses ja Jerezi osavõistlus oli meeskonna jaoks neljas etapp kahe hooaja peale kokku. Ent hoolimata sellest on mõlemad sõitjad suutnud näidata juba väga head kiirust ning üks neist meestest käis täna juba kolmandat korda poodiumil. Kaasaelajatel tuleks hakata juba täna snäkke varuma, sest järgmisel aastal ootab meid kõiki telerite ees põnev hooaeg! Ja mitte ainult, sest kõigile etappidele saab ka kohale sõita ja neil võistlustel on õhk adrenaliinist sedavõrd paks, et seda saaks ka noaga lõigata. Kallio Racingu sõitjate tulemused muudab veel võimsamaks fakt, et riikidest, kus tsikliga saab sõita paremal juhul 5-6 kuud aastas, on sirgunud sõitjad, kes kihutavad MM-võistlustel algusest peale kõige kiiremate sellide seas!

,