Ingvar Mägi tuli tänavu Eesti karikavõitjaks klassis C600 ja järgmisel hooajal liigub ta edasi konkurentsitihedasse Superstock 600 klassi.
Klass: C600
Eesti karikavõitja 2020
Tsikkel: Honda
Klubi: Vihur Motosport
Number: 600
Millised olid su plaanid enne hooaja algust ning kas neid tuli pandeemia tõttu palju muuta?
Plaanis oli hakata varem treenima, et oleks kohe esimesel võistlusel hoog sees. Paraku lükkusid eriolukorra tõttu edasi nii treeningud kui võistlused. Eesmärk oli C600 karikavõitjaks tulla.
Milline oli su selle aasta parim võidusõit? Kõige keerulisem?
Aasta parim võidusõit oli 19. juulil toimunud avaetapp Pärnus, kus poolel võistlusel toimus eespool kukkumine ja punane lipp. Restart õnnestus väga hästi ja sõitsin pool võistlust ka üldarvestuse esikohal (C600 sõidab koos C1200 klassiga) ning parandasin Audruringi isiklikku rekordit, lätlase Mikus Baltrumsiga käis heitlus ruudulipuni.
Kõige keerulisem oli minu jaoks uuel Bikernieki rajal vihmaga võistlus — märjal rajal sõitmist on vaja veel kõvasti harjutada.
Mida arvad Pärnu ringrajast?
Pärnu rada on mu lemmik — voolav ja kiire ning erineva iseloomuga kurvidega.
Räägi veidi oma taustast — kui kaua sa oled võidu sõitnud ja millised on seni olnud sinu tipphetked?
Esimene võistlus oli 2017. aastal vana tänavarattaga, millel olid iidsed maanteerehvid all. Siiamaani imestan, kuidas püsti jäin. Tipphetkedeks on need paar võitu, mis omas klassis olen suutnud võtta.
Mis sulle võidusõidu juures kõige enam meeldib?
Kiirus ja adrenaliinitulv annavad erakordse tunde, eriti ratas-rattas võidu sõites.
Millised on plaanid järgmiseks hooajaks?
Viimasel etapil jooksis tsiklil mootor kotti, nüüd vaja remontima hakata. Järgmine hooaeg liigun edasi Superstock 600 klassi, kus on oodata kõva konkurentsi. Eesmärk oleks saada stabiilselt kiiremaks. Kasvõi üks poodium oleks kordaminek.
Ingvar Mägi: My first race was on an old street bike
Ingvar Mägi became the Estonian Cup winner in the C600 class this year and next season he will move up to the competitive Superstock 600 class.
Class: C600
Estonian Cup winner 2020
Bike: Honda
Club: Vihur Motosport
Number: 600
What were your plans before the beginning of the season and did you have to change
them much because of the pandemic?
The plan was to start training earlier so that there would be a good speed in the first competition. Unfortunately, due to the emergency situation, both the training and competitions were postponed. The goal was to become the C600 Cup winner.
What was the best race for you this year? The most difficult?
The best race of the year was the opening round in Pärnu on July 19, when halfway through the race there was a crash and a red flag. The restart was very successful and I rode half the race in P1 in the overall classification (C600 races with C1200 class) and improved Audruring’s personal record, the fight with Latvian Mikus Baltrums was going on till the chequered flag.
The most difficult one for me was racing on the new Bikernieki track — I still have to practice riding on a wet track.
How do you like the track in Pärnu?
Pärnu track is my favorite — flowing and fast and with different corners.
Tell us a little about your background — how long have you been racing and what
have been the highlights thus far?
The first race was in 2017 with an old street bike fitted with ancient road tires. I still wonder how I managed to stay upright. The highlights are the few victories I have been able to take in my class.
What do you enjoy most about racing?
Speed and a flood of adrenaline give an extraordinary feeling, especially when the race is very close.
What are your plans for the next season?
In the last round, the engine blew, now I need to start repairing it. The next season I will move up to the Superstock 600 class, where I expect tough competition. The aim would be to get steadily faster. Even one podium would be a success.