Pilt1

Mida pidada silmas kui motospordis sponsoreid otsida

Sponsorite otsimise teekonnal tuleb ebaõnnestumisi rohkem ette kui õnnestumisi. Sponsori leidmiseks peate võtma ühendust paljude inimestega. Peate eristuma kõigist teistest abi paluvatest võistlejatest.

Ärge kartke läbikukkumist

Sponsorit on võimalik leida, kui teil on keskmised tulemused, kuid sponsorit leida on peaaegu võimatu, kui te ei meeldi inimesele kes sponsorlust pakub. Teie sotsiaalmeedia lehed on olulised, kuid kui kasutate roppu keelt, postitate kahtlase sisuga fotosid või pooldate oma Instagrami ja Facebooki lehtedel negatiivsust, siis leiate uksed enda ees sulgumas. Ja ärge arvake, et nad ei vaata teie postitusi. Nad teevad seda kindlasti, et teha ära eeltöö.

Teadke oma haaret

Uurige, kelle üle teil on mõju, ja õppige neid inimesi tundma. Otsige lisateavaet selle kohta, kuidas saate oma potentsiaalset sponsorit enda demograafia jaoks reklaamida. Mida rohkem teate inimestest, kelle üle teil on mõju, seda rohkem teavet saate potentsiaalsele sponsorile edastada ja seda enesekindlam on erinevate ettevõtete poole pöörduda.

Küsige õigelt inimeselt

Te ei soovi ettepanekusse panna palju tööd ning aega ja siis lasta sellel lihtsalt luhta minna. Kahjuks juhtub seda kogu aeg. Püüdke oma ettepanekut mitte saata klienditeeninduse e-posti aadressile. Ärge rääkige sekretärile telefoni teel oma elulugu. Peate rääkima ühe inimesega, kes saab öelda jah või ei. Alustuseks otsige veebisaidilt ettevõtte sponsorluse või turundusjuhi telefoninumbrit või e-posti aadressi. Kui te ei leia nende andmeid, helistage ja küsige klienditeenindaja käest turundusosakonna kontakte.

Reklaamige reklaamige reklaamige

Kui teil on praegu sponsor, siis reklaamige neid, isegi kui nad ei maksa teile ega paku teile soovitud tehinguid. Reklaamige neid oma võimaluste piires. See aitab, kui otsite teist sponsorit, ja õpetab, kuidas reklaamida oma tulevast sponsorit, kes ootab teilt rohkem. Heaks näiteks võib siin tuua rallimaailmast Ott tänakut. Neil on koos kasiinoga pakkuda erinevad pakkumised nagu kasiino boonused ja tasuta panused ning ta reklaamib neid väga hästi.Mida iganes teete, ärge tehke maha oma praegust sponsorit, kui räägite potentsiaalse uue sponsoriga. Kui te seda teete, eeldavad nad, et hakkate ka neid tulevikus maha tegema.

Õpi vigadest

Kui ettevõtted, kelle poole pöördute, ei võta teid jutule, siis küsige, miks! Õppige oma vigadest. Võibolla võtate ühendust ettevõtetega, kes pole huvitatud tulevaste sõitjate sponsorlusest. Võibolla on ettevõte liiga suur ja nad ei näe teie aitamisel väärtust. Võibolla on ettevõte liiga väike ja nad ei saa aidata. Ühed ettevõtted, kellega tasuks kindlasti ühendust võtta on erinevad spordiennustus lehed, sest spordiennustus ajalugu on väga pikk ning erinevate võistlustega väga seotud. Üks asi mis võib veel probleemiks tulla on see, et teie ettepanekus oli midagi valesti ja peate enne uue ettevõttega uuesti proovimist seda kohandama.