Mootorrataste ringrajasõidu MM-karuselli võõrustab käesoleval nädalavahetusel riik, milles on mootoriga kaherattalisi rohkem kui meil liiva mere ääres.
Teisisõnu on tegu Indoneesiaga, kus kõik tsiklitega seonduv on ülejäänud meelelahutusest peajagu üle ja ehkki kohalikud on VÄGA sõbralikud, eksisteerib võidusõitjate puhul oht tükkideks rebitud saada, sest iga huviline tahaks vähemalt ühe suveniiri koju viia. Hannes Soomeri sõnul iseloomustab kaasnevat melu kõige paremini see, et kogu tegevus käib justkui esimeses „Autode“ multikas. „Viiruse tõttu on Euroopas ajuti tunne, et sõidad üksi ja teed seda ainult endale, siin jääb aga tervel saarel võidusõidu ajal elu seisma, et inimesed saaksid kogu etendust täie raha eest nautida.“
Ja kuigi MM-karusell jõudis Pertamina Mandalika ringrajale vihmaperioodi ajaks, mil vett peaks lahmama kõigist suundadest, on ilm püsinud kuiv ja vihm pääses kaarte segama alles laupäevasel võistlusel. „Meile see sobis, sest reedene päev läks aia taha,“ tunnistas Kallio Racingu esindaja pärast esimest võistlussõitu, „Mängisime eile liiga pikalt kõvade rehvidega ja lisaks kaotasime aega näpuka tõttu, mis puudutas samuti rehvivalikut. Seepärast sain pehmete rehvidega rajale alles täna ja kuna pidamine oli niipalju parem, et ringiaeg paranes kahe sekundi jagu, siis tuli raja õppimist kvalifikatsioonis nullist alustada, mistõttu ei jäänud enam aega kiire ringi kokkupanekuks.“ Seepärast tuli kvalifikatsioonis leppida kaheteistkümnenda kohaga.
Laupäevane võistlussõit möödus aga tunduvalt lõbusamas võtmes, sest algav vihmasabin näis soosivat just Hannese tegemisi. „Tegime võistluseks ratta esiosa juures mõned muutused, mis töötasid ja tundsin end tsikli seljas kindlalt. Start küll luhtus – uljas tõus tagarattale ja kerged nügimised kaasvõistlejatega – ent alates teisest ringist sain hakata gruppi püüdma ning viimast kätte saades oli liidrikoht vaid kolme sekundi kaugusel. Kõik näis tehtav, sest niiskel rajal olin neist kiirem, ent siis hakkas rada uuesti kuivama ja see ei sobinud enam minu ratta seadistustele. Tagumine rehv kuumenes üle ja ilmselt just reedel tegemata jäänud töö tõttu tuli täna leppida üheksanda kohaga.“
Mis ei tähenda seda, nagu oleks püss juba põõsasse visatud. „Ei, seda kindlasti mitte. Usun et teame, mida ratta tagaosa juures teha ja siis on kõik võimalik. Siin on lahe rada koos väga hea atmosfääriga ja tänane päev näitas, et kiirus on iseenesest olemas, sest niiskel rajal olin liidritest nobedam.“