Tsiklite ringraja MM-võistlused on käesoleval hooajal klassis World Supersport justkui uuenduste tsentrifuug, milles pöörlevatel osalistel pole veel õrna aimugi, milliseks kujuneb jõudude vahekord hooaja alguses. Sest lisaks uutele tootjatele aitab kaarte segada ka muutunud reeglistik, mille ülesandeks on eri töömahtudega jõuallikate võimsusi ühtlasemaks triikida. Seetõttu näis paslik uurida, mida arvab pärast esimesi teste oma uuest meeskonnast ja sõjaratsust Hannes Soomer, kes kihutab tänavu koos Stefano Manziga Triumphi värvides (DYNAVOLT TRIUMPH).
„Minu jaoks on uus asi juba see, et osalen esmakordselt tuttuue mootorratta arenduses,“ nentis Viimsi mees pärast kahte esimest proovitsüklit, mis sõideti mõlemad märtsi esimeses pooles Portimaos ja Aragonis. „Varem olen saanud valmis ratta ja mul on olnud valik seadevõimalusi, et teha kompromisse aeglaste ja kiirete lõikude vahel, aga nüüd oleme meeskonnaga kohal, et kogu tervikut tundma õppida ja kiiremaks teha. Võistkond pole küll suur, aga igaüks teab enda ülesandeid ja mind üllatas seegi, kui konkreetselt on üles ehitatud kogu meeskonna tegevusplaan.“
Aga ratas? „Esmamulje kohaselt on tegu rahumeelse ja stabiilselt käituva tsikliga ning kasutatud kõva seguga rehvidel oleme juba üsna kiired. Praegu tegeleme sellega, et pehmemate rehvide paremat haardevõimet paremini ära kasutada, et ratast seeläbi kiiremaks muuta. Õnnetuseks sattus kahe esimese testi peale kokku vaid poolteist päeva kuiva ilma, mistõttu ei saanud me kõiki komponente veel järgi katsuda. Vigastusest paranev meeskonnakaaslane liitub koos enda abilistega ilmselt viimasel testil ja loodetavasti saame siis üheskoos kuivades oludes kõik lahendused läbi proovida, mis täna veel laual on.“
Peame pöialt, et nii ka läheb ja vihm taevasse jääb. Viimased testipäevad leiavad aset eeloleval nädalal ja aprilli alguses ning esimene etapp stardib aprillikuu teisel nädalavahetusel Hispaanias Aragoni ringrajal (07.-08.04.2022).