Kui juhtute seda kirjatükki lugema, on klassis World SSP peetud ka esimese etapi teine võistlussõit ja vastupidiselt ennustustele esimesed jõujooned paika loksumas.
Nii näivad Yamaha ja Kawasaki praegu teistest kiiruse osas üle olevat, sest need on ühtlasi ainsad tsiklid, mille võimsust ei piirata. Viimaste mootoritest suurema töömahu korral jälgitakse tagarattale jõudvat pöördemomenti ja kui see ületab lubatud väärtusi, hakatakse elektroonika abil jõuallikate võimsusi piirama. Nii on Hannes Soomeri Triumphi „gaasiklapp“ sirgetel avatud vaid 89% ulatuses, mis annab tunda dünaamikas.
Eelnev aitab ehk mõista, miks tänane võistlusstart näis algusfaasis eilse kordusena, kus Jaapani kaubamärkide kasutajad hakkasid kohe ülejäänutega vahet sisse tegema. Kiireimad ringid kirjutasid Yamaha sõitjad endi nimele, aga erinevalt laupäevast õnnestus Dominique Aegerteril mööduda Lorenzo Baldassarrist ning tõrjuda viimase rünnakud (mõlemad Yamaha VZF R6). Võrreldes esimese sõiduga muutus veel seegi, et taaskord kolmandal kohal sõitnud Can Oncu katkestas tehnika tõttu (Kawasaki ZX-6R), mistõttu astus pühapäeval poodiumi madalaimale astmele Nicolo Bulega (Ducati Panigale V2).
Dynavolt Triumphi sõitjad Stefano Manzi ja Hannes Soomer lõpetasid vastavalt kaheksandal ja kümnendal kohal ning kaheteistkümnendalt kohalt startinud Viimsi mees tõdes pärast finišit, et täna oli palju parem päev. „Sõit oli algusest peale põnev ja täis erinevaid lahinguid. Stardis sain isegi liiga hästi😊 minema, sest esimeses kurvis läks grupi sees pidurdamine pikaks ja kukkusin korraks isegi paar kohta tahapoole. Kuid seejärel hakkasin taas tõusma ja ehkki viimasel ringil läks ka kümnenda positsiooni pärast rapsimiseks, õnnestus mul välja võideldu uuesti tagasi võtta.“
Aga mis teises sõidus teistmoodi oli? „Tegime hommikul seadetes mõned muudatused, mis näisid toimivat, sest kaotasime täna võitjale pea kümme sekundit vähem. Rehvivalik oli parem ja lisaks saime ka tagumise rehvi ülemäärase kulumise pidama. Edaspidi tuleb uurida, mida meeskonnakaaslane teistmoodi teeb, sest kiiretes kurvides on ta minust hoomatavalt nobedam, mida ei anna pidurdades/kiirendades enam tagasi teha. Usun, et oleme liikunud õiges suunas ja praegu on ainus segav asjaolu see, et Stefano oskab hetkel meie mootorratta nõrkused enda kasuks paremini tööle panna.“
Järgmine etapp leiab aset kahe nädala pärast Hollandis (22.-24.04.2022).