Kui mõnel Hannes Soomeri kaasaelajal peaks olema rumal komme küüsi närida, siis on tal pärast Hollandi etapi teist sõitu ilmselt juba sõrmeotsadki läinud. Mõlemad Dynavolt Triumphi sõitjad andsid pühapäevasel võistlussõidul kaasakiskuva etenduse, olles ühed kiireimad kõvema rehvisegu kasutajad, kes stardirivis jõudsalt ülespoole edenesid.
Stefano Manzi alustas võistlust kaheksandalt ja Hannes Soomer 13. positsioonilt ja kuigi mõlemal tuli sõidu käigus ette ka kohtade kaotamist, leidsid meeskonnakaaslased end sõidu lõpufaasis teise grupi eesotsas üksteisega lahingut löömas.
Ja ehkki viimasel ringil õnnestus itaallasel Hannesest mööduda, võttis Viimsi mees enne lõpujoont enda oma taas tagasi, kerkides sõidus viiendale ja punktiarvestuses klassis World SSP kahe etapi kokkuvõttes seitsmendale kohale. „Tegime enne tänast sõitu ratta juures mõned muudatused ja usun, et oleme võtnud sellest peaaegu kõik, mida võtta annab,“ arvas Hannes pärast võistlust. „Meeskond tegi head tööd, aga Yamaha ning Kawasakiga kaklemiseks on meil jõudu juurde vaja. Sõidus nähtu põhjal usun, et suurem töömaht ei anna meile mingisugust eelist ja kõrgemate kohtade jaoks vajame kägistamata jõuallikat.“
Hollandi etapile järgneb nüüd pisut pikem paus, mille kestel tuleb nuputada, kuidas pehmemad rehvid Triumphi jaoks paremini tööle panna. „Peame leidma seaded, mis võimaldaks need meie jaoks tööle panna, siis võiksime ka peagrupi tuules püsida, et nendega heidelda.“ Pühapäevase sõidu näitel käib jutt Dominique Aegerterist (Yamaha) ja Lorenzo Baldassarrist (Yamaha), kellele järgnesid Can Oncu (Kawasaki) ning Nicolo Bulega (Ducati). Esimese mehe näol on tegu valitseva meistri ja punktiarvestuse liidriga ning kolmas etapp leiab aset Portugalis maikuu kolmandal nädalavahetusel (20.-22.05.).
Foto: Mike & Elina SP8images