Eero Pärm / Niko Sormunen (LCR Yamaha, Pärm Racing Team) võtsid rahvusvahelise sarja Internationale Sidecar Trophy viiendalt etapilt Austrias Red Bull Ringil kolm poodiumikohta.
“Kui esimeselt sprindietapilt laupäeval õnnestus võtta 600-ste klassi hõbe, siis pühapäeval jäime kahel korral kolmandaks. Seda saab pidada kordaminekuks, sest vahed eesolnutega polnud enam väga suured,” oli võistkonna liider Eero Pärm rahul. “Red Bull Ring on kiire ja voogav rada, mis esitab väljakutseid paarimeestele. Niko ja Eero koostöö sujub aga üha paremini. Sarja kokkuvõttes asume hetkel neljandal kohal.”
Silver Kuusk / Marko Piirlaid (LCR Suzuki, Biker24 Motospordiklubi) võtsid 1000-kuubikuliste tsiklite arvestuses laupäeval 6. ning pühapäeval 5. ja 4. koha. “Laupäevane trenn ja esimene kvalifikatsioon läks meil väga hästi. Teises kvalifikatsioonis algasid tehnilised mured. Ajasõitude kokkuvõttes oma klassi 5. koht,” rääkis Silver Kuusk. “Enne võistlust tundus, et suutsime probleemid kõrvaldada, kuid alates stardist ilmnesid need uuesti ja ei lasknud meil sõita piisavalt kiiresti. Tulemuseks jäi P6. Pühapäeva hommikul saime tehnilised probleemid kõrvaldatud ja rahulikult esimesse starti minna. Start ei tulnud kõige paremini välja ja jäime mõneks ajaks konkurentide taha toppama ning juhtgrupist maha. Sõidust P5 ja ajaparandus.”
“Päeva teisest stardist saime piisavalt kiiresti minema ja haakisime ennast juhtgrupi lõppu. Tundsime, et oleme kiiremad ja alustasime möödasõite ning jõudsime eelviimasel ringil järgi oma klassi kolmandal kohal olevale konkurendile, viimasel ringil möödusime paaril korral, kuid seekord peame leppima 4. kohaga. Üliäge nädalavahetus ja rada. Jäime väga rahule,” võttis Kuusk nädalavahetuse kokku.
“Üllatusesinemise” seekordsel Internationale Sidecar Trophy etapil tegi eestlastest Eero Pärmi pikaaegne korvimees Lauri Lipstok, kes seekord istus rootslase Tomas Axelssoni (RSR Suzuki) tsiklile. “Tomas Axelsson pidi olema agressiivne sõitja, nii ütles mulle Silver Kuusk, kes sõitis temaga ühe Imatra etapi. Olin selleks valmis,” rääkis Lipstok oma kogemusest. “Aga peale esimest treeningsõitu laupäeval sain aru, et olin harjunud sõitma Eero 600-se mootoriga agresiivselt, sest sellega ei saa teisiti kiirelt sõita. Kes on sõitnud nii 600-se kui 1000-se mootoriga varustatud külgkorviga, saab aru millest ma räägin.”
“Igatahes esimene trenn sujus hästi. Kõik oli hea ja võtsime rahulikult. Ja võrreldes 600-se mootoriga on 1000-ne mootor ikka pehme ja mõnus nagu teki sees . Tomas on väga hea juht ja nalja saab alati. Ja ega kiiresti ei saagi sõita rahulikult kulgedes.”
“Aga nädalavahetus oli meil täis tehnilisi probleeme. Summuti purunes kahel korral. Kaks esimest sprindisõitu sõitsime lõpuni ja lõpetasime need 4. ja 5. kohal, kuid nn goldrace jäi meile poolikuks taaskord purunenud summuti tõttu. Kuni katkestamise hetkeni olime 3. positsioonil. Tomas muidugi sooviks minuga jätkata, aga ma ei ütle hetkel mitte midagi.
Elu on täis üllatusi.”
Jaanus Kompus / Avo Kuusk (1 C Racing, Adolf RS Yamaha) said esimeses sprindisõidus 600-ste klassi 6. koha, teises sprindis 7. koha, goldrace sõidust nad tulemust kirja ei saanud.
Järgmine etapp Sidecar Trophy sarjas toimub 21.-22.09 Oscherslebeni ringrajal Saksamaal.